Tarieven

Hieronder tref je de reguliere tarieven voor het operationeel beheer van de genoemde elementen door SportAMS. Ben je op zoek naar een vast tarief per maand, of wil je bijvoorbeeld Club-Assistent implementeren? Bel even met 06-24994545, we hebben daar aantrekkelijke tarieven voor!


Leden
administratie
€ 10
per nieuw lid
Voor het opzetten en nalopen van de ledenadministratie wordt eenmalig een bedrag van €200 gerekend.
Voor mutaties geldt een bedrag van €2 per mutatie. Per facturatierun geldt een tarief van € 0,35 per lid.
Boekhouding
€ 200
per jaar
Voor het opzetten en nalopen van de boekhouding wordt eenmalig een bedrag van €200 gerekend.
Voor de verwerking van facturen cq de betaling ervan wordt een bedrag van € 2 per factuur gerekend.
Personeels
beheer
€ 40
per nieuwe medewerker
Dit is inclusief het opstellen van een contract conform de richtlijnen van de Sport CAO. Voor het opzetten van de verenigingsspecifieke software omgeving en het definiëren van de verenigingsgerichte arbeidsvoorwaarden/contracten wordt eenmalig een bedrag van €200 gerekend.
Voor contractmutaties geldt een tarief van €20 per mutatie (evenals contractbeëindiging). Voor de salarisruns wordt €10 per persoon per maand berekend.
Formulieren
€ 20
per maand
Formulieren op de website, wedstrijdinschrijvingen, evenementen etc.
In dit tarief zit tevens het creëren van formulieren naar behoefte en de mutaties ervan.

Tarieven zijn exclusief BTW en software kosten